När bra service är en hjärtesak

Louise Hansen är ny försäljningskoordinator på Supply Service. Hon är inte bara mån om god kundkontakt och service när hon är i tjänst.

För Louise Hansen har kundkontakt och service i många år varit en del av arbetet. Men det har blivit mer än så.

Det är också ett intressen hon inte lägger åt sidan på sin lediga tid.

- Som kund har jag själv upplevt dålig behandling, som bottnar i bristande förståelse för mig som kund. Men detsamma gäller ju också åt andra hållet. Mycket är vunnet om vi diskuterar på ett konstruktivt sätt, säger hon.

Hon började sitt jobb som försäljningskoordinator på Supply Service den 1 november och har fått en bra start. Det beror både på hennes talang för kundtjänst, men också på hennes erfarenhet från transportbranschen, som har gjort henne uppmärksam på de logiska villkor som gäller för Procudan och våra partner.

 

Kunskap hjälper kunderna

Nästa steg för Louise är att bli expert på de många produkter och tjänster som finns i Procudans portfölj. För, som hon själv säger, kunskap är nyckeln till god kundservice. Inte bara kunskap om de egna produkterna, utan också om de förhållanden som är viktiga för kunden.

- Det gör mig glad när jag kan hjälpa kunderna och på det sättet göra skillnad. Men det kräver att jag vet vad kunden behöver, och hur vi bäst kan hjälpa till. Så jag ser fram emot att få full koll på alla detaljer, ler hon.

Louise Hansen tar sig an både kundfrågor och kontakten med leverantörer. Kontakta henne på lha@procudan.com.

Liknande innehåll