ID-nummer i e-mails

Från den 22 maj 2023 kommer alla e-postmeddelanden som skickas till våra kvalitets- och Supply Service-avdelningar att tilldelas ett ID-nummer. Det bidrar till att säkerställa att rätt medarbetare snabbare får och kan ta hand om förfrågningar via e-post.

ID-nummer

Alla e-postmeddelanden som skickas till våra kvalitets- och kundservicemedarbetare tilldelas automatiskt ett identifikationsnummer i ämnesraden från och med den 22 maj 2023. Numret står inom hakparentes före texten i ämnesraden. Det kommer att se ut så här:

(ID:12) Angående leverans XYZ

ID-numret hjälper oss att hålla koll på kommunikationen och bidrar till att vi snabbare kan svara på din förfrågan. Det är därför viktigt att ID-numret får stå kvar i ämnesraden om vi har en dialog fram och tillbaka via e-post.

 

Alltid samma avsändare

Alla medarbetare på Procudan har sin egen personliga e-postadress, men när du får svar från våra kvalitets- och kundservicemedarbetare efter den 22 maj 2023 är det från en gemensam avsändare:

  • Kvalitet svarar från Procudan Quality
  • Kundservice svarar från Procudan Customer Service


På så sätt säkerställs att din förfrågan snabbt kommer till rätt person, då flera medarbetare har åtkomst till samma inkorg. Vi fortsätter med den personliga signaturen, så att du alltid vet vem du kommunicerar med.

Om du behöver prata med en medarbetare så står det personliga telefonnumret i e-postsignaturen, och du kan som alltid kontakta oss på vårt huvudtelefonnummer: +46 771 508 000

Du hittar också information på vår kundportal online, Mitt Procudan.

Liknande innehåll