Smak med riktning är mer än en känsla

När smaktillsatser är en viktig del av produkten behöver ni insikter som visar vart marknaden är på väg och som hjälper er att göra rätt val.

Vi ger råd baserade på kunskap och erfarenhet

Smak är inte något man bara pratar sig till. När vi hjälper er att hitta rätt smakprofil gör vi det baserat på beprövad kunskap och insikt i marknadstrenderna. Vår partner dsm-firmenich arbetar med omfattande analyser och specialiserad marknadskunskap, och det är deras slutsatser som vi aktivt använder i vår dialog med er.

 

Insikter som ger er ett försprång

Vad händer inom läskedrycker? Vart är marknaden för energidrycker på väg? Och vad letar konsumenterna efter bland bakverk just nu?

Trender och drivkrafter analyseras kontinuerligt i olika kategorier och regioner - och det är den kunskapen vi tar med oss när vi ger er råd om aromer. Ni får inte bara en uppfattning om riktningen - ni får insikter i varför utvecklingen sker och hur den påverkar era val.

 

 

Vi bygger på kunskap som skapar värde

Våra partner dsm-firmenich omvandlar stora mängder data till användbara insikter. De arbetar hårt för att förstå vad konsumenterna vill ha - både medvetet och omedvetet - och varför. Deras specialister förvandlar komplexa data till idéer som är färdiga att använda. Det innebär att ni får insikter som är relevanta för ert smakarbete.

 

Tillsammans omvandlar vi insikter till handling

Hos Procudan delar vi med oss av den kunskap vi har tillgång till. Våra account managers presenterar regelbundet trender och marknadsinsikter för de företag vi arbetar med - antingen vid fysiska möten eller online. Samtidigt får vi möjlighet att prata om behov, smaker och möjligheter.

Är ni nyfikna på hur vår kunskap om smaker kan bidra till ert nästa utvecklingsprojekt?

Vi tar gärna ett förutsättningslöst samtal och visar hur vi arbetar med flavours with direction. Fyll i formuläret nedan så kontaktar vi er.

 

 

Liknande innehåll